בתי מלון מהדרין

היציאה לחופשת 'בית הזמנים' כמידי שנה במגזר החרדי הפכה למעין מסורת. בשנים האחרונות ענף התיירות למגזר החרדי צמח והתרחב באופן משמעותי גם מבחינת ההיצע וגם מביא מענה לכל אורך השנה, אם זה חופשת חורף, חגים או סתם סופי שבוע. עוד ועוד בתי מלון ואטרקציות ראו את הפוטנציאל הטמון בנופש החרדי והתאימו עצמם לאירוח למגזר ולדרישות ההלכה, לצד הכשרת המטבח ונכנסו למעגל האופציות לנופש חרדי כשר למהדרין ומופיעים תחת קטגורית בתי מלון מהדרין

מי שפותח את העיתונים המובילים במגזר החרדי, עלול לחשוב שנתקל בעלוני תיירות חגיגיים. רשימות מסודרות של כל האתרים הסגורים בשבת, לצד פרסומות על אתרי בילוי ואטרקציות שמבטיחים בריכות נפרדות ואפילו ערוצי שיט נפרד בקיאקים, ושלל מלונות כשרים למהדרין ולו"ז צפוף של פעילויות ואטרקציות מסביב לשעון בשילוב הרצאות של מיטב הרבנים לצד ליווי מוזיקלי של זמרים חרדים עם מתחמי ספא נפרדים לחלוטין.

מחירי הנופש והמלונות בארץ מרקיעים, ולא מעט ישראלים מעדיפים לסגור דיל זול יותר בקפריסין וביוון. מי שלא יכול לעשות זאת הם החרדים שתלויים באוכל כשר. הם בוחרים להישאר בארץ, והופכים לקהל יעד של עולם התיירות הישראלי.

לא רק חרדים מעדיפים לנפוש בבית מלון מהדרין. שומרי כשרות מסורתיים ותיירים מחו"ל בוחרים שוב ושוב במלונות מהדרין, בזכות הביקוש הרב ניתן למצוא מגוון מלונות כשרים למהדרין בארץ: בירושלים, תל אביב, ים המלח, צפת, חיפה ואפילו באילת – בתי מלון עם מטבח מוכשר ותעודת כשרות.

לסיכום, אם בעבר, רוב החופשות היו החלפת דירה או שכירת דירה בערי נופש כמו טבריה, צפת או אפילו ירושלים ומטרת החופשה הייתה בעיקר להחליף אווירה, כיום, כשניתן ליהנות מחופשה מהודרת במלונות כשרים למהדרין, הפכו החופשות לחוויה של ממש.

כל אחד מאתנו צריך קצת חופשה וניקוי ראש מעת לעת. אך לשם כך לא באמת חייבים לנסוע רחוק בשביל לקבל את חופשה הרצויה, אפשר להתארח במלונות כשרים למהדרין בכל עיר בארץ וליהנות מתוכניות ואטרקציות מותאמות למגזר.

זה נכון שבכל מדינה שאליה תגיעו תראו נופים אחרים ותיהנו מאווירה שונה אך אם אתם מחפשים משהו קרוב ונגיש, מהנה ומוצלח – למרגליות תיירות ונופש יש הצעות אטרקטיביות עבורכם עם חופשות מאורגנות בבתי מלון מהדרין שיאפשרו לכם לצאת לחופשה מפנקת ולהיות רגועים שאתם בידיים טובה, אין נקודה בחופשה שלא חשבו עליה מראש ותכננו אותה לפרטי פרטים לטובת הנופשים ואין בקשה שלא תקבל מענה לשביעות רצון האורחים.

יש יותר ויותר בתי מלון בישראל שמזהים את הקהל החרדי ככח תיירותי איכותי ומשמעותי ומוכנים להתאים את עצמם לצרכים של הציבור החרדי, בייחוד בתקופות ה'חמות' במגזר החרדי: פסח, בין הזמנים, סוכות ואפילו חופשות חורף אשר הופכות לפופולאריות (במיוחד לנשים המעוניינות לצאת לבדן ולאסוף כח). בתי המלון נערכים לתיירות החרדית גם ברמת הכשרות: מכשירים מטבח, מביאים מוצרי מהדרין בלבד, אך לא תמיד זה מספיק לנופשים החרדים אשר מצפים ומעוניינים לקבל 'מעבר' – אקסטרא שירות, אקסטרא חוויות, אקסטרא אוכל כדי לחזור הביתה מלאי חוויות ואנרגיות עם טעם לעוד…

ב'מרגליות תיירות ונופש' מפיקים חופשות מהדרין ברמה גבוהה במיוחד, צוות החברהבוחרים בקפידה את בית המלון בכדי שיתאים במיוחד לצרכים ומקפידים להביא את המלון לרמה של מהדרין מן המהדרין, עם משגיח כשרות מטעם גוף כשרות מהדרין מוכר ומקובל על כל הקהילות במגזר החרדי, הצוות המסור מקבל הדרכה איך לעבוד עם המגזר הדתי והחרדי, מה מתאים לומר ואיך להתלבש בצורה מכבדת.. כמו"כ, צוות החברה עמל ויגע חודשים לפני החופשה לבניית תוכנית מלאה באטרקציות ותוכניות בהתאם לאופי החופשה; משפחתית / נשים (כמובן בהתאם לרוח יהודית) והאורחים מרוצים עד הגג.

כשמשפחה חרדית יוצאת לנופש, היא רוצה לדעת שכל הצרכים שלה מסודרים: אוכל כשר, תפילה במניין, רחצה נפרדת ושהאווירה תתאים לאורח החיים שלה

מטבע הדברים, הצרכים של המשפחה החרדית מורכבים יותר, לא בכל מקום יש מסעדה כשרה, שחייה בבריכת רחצה מעורבת היא בעייתית ולכן כשמארגנים חופשה מפנקת, דואגים לכל הפרטים אפילו הקטנים ביותר כדי שהחוויה תהיה מושלמת. אנו ב'מרגליות תיירות ונופש' מכשירים בתי מלון מהדרין ונותנים הרבה מעבר לכך – אטרקציות, תוכניות – חוויה של ממש מסביב לשעון לאורך כל החופשה.

ספא נפרד, בית כנסת וכמובן ארוחות כשרות – כך בתי המלון הופכים למלונות כשרים למהדרין בהתאמה לחופשת מהודרת עם מכלול מלא לחופשה מושלמת למשפחות ולנשים

כדי שבית מלון יתאים למגזר הדתי-חרדי, זה לא מסתכם רק בבחירת מלונות כשרים למהדרין, גם לאווירה במקום ישנה חשיבות, בריכה נפרדת ואפילו חוף רחצה וחדרי כושר נפרדים או לכל הפחות בשעות נפרדות בין גברים לנשים.

'מרגלית תיירות ונופש' זיהתה את הצורך הקיים במגזר לחופשה איכותית ובלתי מתפשרת, ודואגת בכל שנה להכשיר מלון מבוקש ברמה גבוהה מאוד, ביעד תיירותי אטרקטיבי לחופשות קיץ וחורף מפנקות במיוחד, כמו מלון 'דן פנורמה אילת' ועוד.

דן פנורמה אילת, הוותיק מבין שלושה מלונות באילת מבית רשת דן, מתהדר בשפע קולינרי מרשים במיוחד הכולל ארוחות בוקר וערב מפנקות, שפע של בשרים על האש ומזנון סלטים מגוון ומרענן. הטרקלין החלבי המשקיף למרינה ומציע סעודות קלות לאורך כל היום, בר משקאות עשיר ומאפים וקינוחים ללא הגבלה – את כל הטוב הזה, צוות 'מרגליות תיירות ונופש' יחד עם משגיחי הכשרות דואגים להכשיר לפני החופשה.

לסיכום, חברת 'מרגליות תיירות ונופש' בעלת מוניטין עשיר במגזר החרדי הפועלת כבר שני עשורים ומארגנת נופשים במלונות כשרים למהדרין בארץ ובחו"ל, טרם החופשה, צוות החברה מכשיר את המלון ומתאים אותו לאורח החיים של הנופשים. החברה מתמחה בחופשות משפחתיות ובונה תמהיל של תכניות ואטרקציות לכל הגילאים ומתמחה בנופשי נשים ברמה גבוהה במיוחד עם תוכניות והפעלות מסביב לשעון.

המוניטין הרב של 'מרגליות תיירות ונופש' הגיע בזכות החוויה המיוחדת לכל האורחים, מכל הגוונים במגזר החרדי, כולם מספרים שירות יוצא מן הכלל, על שפע קולינרי עשיר, חוויות מסביב לשעון ואטרקציות מיוחדות בהפרדה מלאה בין נשים לגברים.

לקוחות החברה, חוזרים שוב ושוב לנפוש עם מרגליות גם בחופשות החורף וגם בחופשות בין הזמנים בקיץ ומוכיחים למעבר לכל ספק כי סוס מנצח לא מחליפים…

×   זמינים גם בווטסאפ :)
דילוג לתוכן